Edición discográfica Música Clásica Galega. 7. Ma música sinfónica do século XX. 2005

Orquestra Real Filarmonía de Galicia, Antoni Ros Marbà (director). Santiago de Compostela: IGAEM, Consellería de Cultura, Comunicación Social e Turismo, Xacobeo 2004, 2005.
Contén o rexistro de Sinfonietta en Fa de Fernando Alonso, O mencer dos soños de Xavier de Paz, Variaciones sobre un tema de Sorozábal de Juan Durán, Saturnal de Manuel Balboa e Os Camiños do Firmamento Op. post. (Orq. J. Trillo) de Manuel Balboa.